petek, 1. julij 2016

25/52


Za nami je že polovica leta :-))
Tokratna tema pri 52 Christmas Card Throwdown je tehnična in se imenuje "triple time stamping".
Jaz sem za izdelavo voščilnice uporabila štampiljko božične zvezde Penny Black in jo pobarvala s pomočjo blazinic Distress Ink. Samo izdelavo tehnike, pa si lahko pogledate v tem videu. Še napis "Srečen Božič" ter dva razcepka in voščilnica je bila končana. 



6 komentarjev:

  1. Uuu je lepa, vedno znova mi zbujaš slabo vest, ker pri meni ni še prav nič prazničnega.

    OdgovoriIzbriši
  2. superbe carte Andreja, ce poinsettia est magnifique et fonctionne a merveille pour ce thème, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je ta božična zvezda. Zelo lepo si jo pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepo božično zvezdo si naredila. Všeč mi je 3D učinek v sredini.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa božična zvezda in krasno pobarvana. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.