petek, 15. julij 2016

Feeling Sketchy #149


Danes smo 15. v mesecu in čas je za novo skico pri FEELING SKETCHY
 Takole na "vintage" sem se jaz lotila tokratne skice, ki mi je bila takoj zelo všeč. Napis "Lepota življenja se skriva v vsakem dnevu" je štampiljka Ustvarjalnega Dotika, napisa na tagih "Vse najboljše" in "Z najlepšimi željami" pa Vladkina.




Sponzor:
Star Stampz
Pridružite se nam na izzivu in ustvarjajte po naši zanimivi skici :-))

11 komentarjev:

  1. Zanimiva skica in ti si ustvarila čudovito voščilnico po njej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Starinsko, lepo in okroglo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav lepo si skombinirala celotno voščilnico v starinskem stilu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je zelo zanimiva skica in tvoja voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  5. Popolnoma si zadela skico. Tvoja "vintage" je zelo luštna z ogromno čudovitih detajlov.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si zadela to skico in voščilnica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa je in všeč mi je, ker je okrogle oblike.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo ljubka zadevica z romantičnim pridihom.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si sestavila voščilnico. Res si mojstrica skic. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepa okrogla, res ti gre dobro od rok.

    OdgovoriIzbriši
  11. krasen vintage, pa še okrogla je, takšne so mi svetovne!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.