nedelja, 10. julij 2016

za Rachelle


za našo šefico Scrapping4Fun, ki je praznovala 50. rojstni dan :-))

Happy Birthday Rachelle

V ozadju voščilnice spet Smooshing, brez katerega zadnje čase tudi pri meni ne gre. Rožice so izrezane iz šablone Memory Box in sicer iz dizajnerskega papirja. Številka 50 in izrezan delček iz odprtega taga pa sta od Najlepšega Para. Rožicam sem dodala Glitter Glue.
Voščilnico prijavljam na "okrogli" inspiracijski izziv pri Tini in Vladki in v Galerijo meseca julija pri Najlepšem Paru.


Nastala je še voščilnica z negativom šablone rožic. 


Lep začetek tedna vam želim :-))

11 komentarjev:

  1. Koliko enih krasnih stvari si ustvarila medtem ko sem se jaz potepala in tale šopek za abrahama s smooshing ozadjem je super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Na šefico si se spomnila s krasno voščilnico. Obe sta zelo lepo narejeni.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, zelo lepo! In kako dobro izpade tudi negativ!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem pogledala še prejšnje objave in vidim,da si bila pridna ustvarjalka.Vse voščilnice so zelo lepe in imaš že kar veliko zalogo za zimo.Naj priznam,da to sploh ni slaba ideja :)
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  5. Fino, pri tebi pa ni nič ostankov, vse porabiš in pokombiniraš.
    Lepo si čestitala Abrahamovki, všeč so mi močne barve.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si se znašla še z negativom in tako dobila 2 lušni voščilnici. Vidim, da je tudi tebe smooshing prevzel. Res da tako piko na i ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  7. S pomočjo iste šablone si naredila lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vedno znova me presenetiš, kako znaš uporabiti vse izreze. Krasni voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. tole mi je pa fajn, kako uporabiš vse - obe sta prekrasni in takih lepih barv!

    OdgovoriIzbriši
  10. Obe voščilnici sta zelo lepi in domiselno izdelani. Oh, ta smušing! :-)))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.