petek, 8. julij 2016

Scrapping4Fun #69 - Birthday


Spet smo tukaj za vas z novo nalogo pri Scrapping4Fun
in izzivom, ki se tokrat imenuje "rojstni dan".
 S sponzorjevo digi štampiljko, ki mi, priznam, ni bila preveč všeč, sem naredila knjižno kazalo. Motiv deklice sem sprintala na več barvnih šeleshamerjev in jih potem izrezovala, kombinirala in na koncu zlepila skupaj. Deklica ima v roki mobitel, zato sem dodala napis "halo halo". Ciklamno roza osnovo za kazalo sem spustila skozi reliefno srajčko s krogci. Nato sem podrsala z emossirno blazinico, posula prozoren prah in zapekla. Kasneje sem še vse podrsala z vijolično Distress Ink blazinico. V ozadju za deklico sem za popestritev položila zeleno vejico. Ni tako slabo, kajne :-)) in bo lepo darilce za rojstni dan.


Tokratni sponzor:
Sunsational stamps

Pridružite se nam s svojim izdelkom na našem izzivu.
 

6 komentarjev:

  1. izpade prav luštna, to ozadje mi je pri tebi vedno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Great Tag, love the paper piercing and the background
    Thank you for your DT Creation at Scrapping4funChallenges
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo barvno živahna in razgibana. Luštna je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kljub temu, da ti motiv v začetku ni bil preveč všeč, si na koncu ustvarila zelo lepo knjižno kazalo in deklico prav lušno pobarvala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi, Andrew
    beautiful bookmark and embossing wonderful
    Agnieszka

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful tag! Great color combo. Like how you did the paper piercing for a 3d look :o)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.