četrtek, 28. julij 2016

29/52


Nov teden, nov izziv.
Prejšnjega 28. sem izpustila, saj sem bila na morju :-))
V 29. tednu pa imajo pri 52 Christmas Card Throwdown tematsko temo in sicer je potrebno narediti voščilnico vsaj z dvema prepogiboma in ne le enkrat kot običajna voščilnica.
 Male smreke, velika smreka in sanke so šablone Marianne Designe, darila pa Cottage Cutz.


 Napis "čarobni prazniki" je izrez Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca julija.


9 komentarjev:

  1. Lepa voščilnica in zanimiva oblika.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je ta oblika in lepo si jo naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Charmante carte Andreja, joli design et adorable scène, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, je lepa, res nekaj posebnega <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimivo odpiranje in super si se znašla z napisom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nicely done! I do like the scene you've created with the curved edges. Thanks so much for playing along with 52CCT this week. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  7. zanimiva tehnika in tvoja voščilnica je zelo lepo izpadla

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, Andreja, kako zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. ti pa šibaš z objavami, tale me je čisto prevzela s svojo obliko, tudi shranjena, da se je kdaj lotim recimo ...

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.