nedelja, 31. julij 2016

Rožice


Včeraj sta nastali dve voščilnici za julijski izziv Ustvarjalnega dotika, ki se imenuje "rožice". 
V Ustvarjalnem dotiku so bile kupljene pravokotne osnove 20,5 x 10,5 cm, katere so že precej stare, saj jih zelo redko uporabim, ker se mi zdi voščilnica nekoliko prevelika in take zelo redko naredim. Napis "Naj bo tvoj rojstni dan poln čudovitih presenečenj." je štampiljka Ustvarjalnega dotika. Tudi velike rožice so bile kupljene pri njih.


Lepo nedeljo vam želim :-))

12 komentarjev:

  1. Lepa in barvita in roža je ravno prav velika, da lepo zapolni voščilnico. Všeč mi je tudi podlaga zanjo:) LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno podlago iz papirja si naredila in tako velika roža lepo paše gor.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav simpatični voščilnici sta nastali.

    OdgovoriIzbriši
  4. Podlago si pa papir natrgala kajne? Super je izpadlo. Lepa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, kar natrgala sem ga tokrat za spremembo :-)

      Izbriši
  5. Krasne barve si uporabila. Pikasta rožica pa celoto prav poživi :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu! Pozdravček, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiva je tale roža in dobro izpade tale natrgan papir.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je všeč tvoje natgano ozadje in kombinacija papirjev, ki si jo zanj uporabila. In roža je res pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimiva voščilnica z krasno kombinacijo papirja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo mi je všeč tvoje ozadje, res da poseben izgled!

    OdgovoriIzbriši
  10. o, krasno ozadje, me spominja na morje, kjer smo trenutno in ta roža mi je tako posebna, sem si jo shranila, da kdaj naredim kakšno podobno. morski pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.