sreda, 12. oktober 2016

CRAFT-alnica # 171 - ROZA NOVOLETNE VOŠČILNICE


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov in poseben izziv. Spet se pridružujemo akcijam pri Europa Donna in za njih izdelujemo voščilnice za dobrodelni namen. Letos smo izziv poimenovale "ROZA NOVOLETNE VOŠČILNICE". Tokrat izdelujemo le voščilnice in sicer novoletne v pretežno roza barvi. 
Za osnovo voščilnici sem vzela eko papir in vanj zarezala MemoryBox šablono božične zvezde. Nato sem naredila bel in pinki Smooshing. Božično zvezdo sem izrezala še iz roza šeleshamerja in jo prilepila na osnovo. Napis "naj res bo srečno to novo leto" (ker če bo zdravo, bo tudi srečno :-)) je štampiljka Najlepšega Para, zato  voščilnico lepim v Galerijo meseca oktobra. Podarila bom 3 enake voščilnice.
 
Odziv na našo lanskoletno akcijo je bil ponovno fantastičen. Večino naših voščilnic so za simbolično ceno prodali na enem od svojih dogodkov. Nekaj pa so jih prihranili, da so voščili novo leto svojim partnerjem in prav zato letos izdelujemo novoletne voščilnice. 
Kako čudovito se lahko počutimo Drage ustvarjalke,
 zato vljudno naprošamo vse, da tudi letos prijavljene izdelke na izzivu poklonimo združenju Europa Donna.
Pišite nama na elektronski naslov: craft.alnica@gmail.com,
da vam sporočimo naslov, kamor lahko pošljete voščilnice. 
Voščilnice sprejemamo do vključno petka, 28. oktobra.

♥♥♥  HVALA ♥♥♥ 

 
V mesecu oktobru je z nami spletna trgovina


Pokukajte tudi k LiLiTini in Tanji ter naši oktoberski gostji Ivici P. in se nam seveda pridružite s svojim izdelkom.

13 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica. Mi je všeč božična zvezda v roza barvi. Me prav veseli, da bo oktober letos na blogu obarvan roza. Z veseljem sodelujem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res ste pridne. Upam, da mi tudi letos uspe narediti kakšno. Tvoje so luškane.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna božična zvezda v roza barvi. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, da se tudi letos vključujete v to dobrodelno akcijo.
    Tvoja voščilnica je čudovita. Eko papir in roza sta dobra kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepa voščilnica za dober namen.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna voščilnica za dober namen. Zelo mi je všeč temno roza na rjavi osnovi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen izziv in super si se znasla z roza barvo. Jaz se razmisljam, kaj bi ... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen izziv in lepo si izdelala tole voščilnico z roza božično zvezdo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nadvse mi je všeč. Že sama rezalna šablona je čudovita, ampak tvoja kombinacija z ozadjem in izbiro barv mi je sploh všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa. Roza ji lepo paše.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo so lepe Andreja, nekaj posebnega s tem izvirnim ozadjem, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna je. Tudi roza božična zvezda je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.