ponedeljek, 17. oktober 2016

{Sizzix} Santa


Danes vam predstavljam eno izmed novih SIZZIXovih rezalnih šablon, 
božička s čudovito brado, ki ga že lahko kupite tudi pri nas.
Šablona je 3-delna, posebej je obraz in brke. Obraz sem senčila z blazinicami VersaColor. Kapi sem na beli del dodala bleščice, rdeči del pa je izrezan iz rdeče lepenke in rahlo senčen. Napis "vesele praznike" je štampiljka Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca oktobra.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








13 komentarjev:

  1. Ta Santa je pa prav simpatičen!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravi dedek je. Luštne brkice in seveda voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo simpatičen je tale Božiček in na tvoji voščilnici pride super do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  4. Simpatičen božiček. :-) Na zelo lepo ozadje si ga postavila in nastala je krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti moram povedati da sem med vsemi novimi šablonami izbrala prav tega Božička ker je pravi car. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale Božiček mi pa izgleda tako stvaren, kot bi me zares gledal z voščilnice. :)) In brada je res čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta Božiček je res nekaj posebnega in odlično izpade.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole šablono sem že gledala ampak me tista slika kar ni hotela prepričati, se mi zdi, da je tvoja na voščilnici dosti lepša in bolj simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale tvoj Božiček je svetoven! :)
    Kot bi prišel iz Severnega pola. In všeč mi je, kako lepo ima senčen obraz ter kako lepo se blešči njegova kapa. Tvoj je definitivno lepši kot tisti s fotografije. Lahko bi uporabili tvojo fotografijo za promocijo. :) Mene je prav zamikalo. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.