ponedeljek, 31. oktober 2016

Halloween


Uvoženo praznovanje ... kar je je ... tukaj je noč čarovnic ...


 Škatlica je izrezana iz SIZZIXove šablone in senčena z blazinicami Versa Color. Tudi zelenje je SIZZIXova šablona, ker pa nimam nič na temo halloween, sem morala uporabiti šablono Spellbinders, to sta pajek in mreža.




Prijetno noč želim :-))

12 komentarjev:

  1. Uvoženo gor ali dol, ti vsekakor obvladaš. Škatlice so čudovite, vsebina pa tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuuu tole je pa kar malce strašljivo.Super si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vedno bolj se ta praznik seli k nam. Lušne škatlice si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. koliko čudovitih objav sem zanudila med mojim potepanjem... sem zato pridno zavihala rokave in medtem, ko moji sladko spijo, potujem med vsemi tvojimi navdihujočimi izdelki. Škatlice so krasne, dve čarovnički, ki sta nas danes obiskali, bi jih bili zelo veseli, pa tudi torbic, ki so nastale pod tvojimi spretnimi prsti. Prazničen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne škatlice si naredila. Tukaj mi pajčevina čisto ustreza:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepe škatlice in "strašni" sladki bonbončki so prav vabljivi :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Super strašne škatlice si izdelala, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne škatlice, sam pajkov pa ne maram, prav bojim se jih in tile tvoji so res strašni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično si izdelala te škatlice.

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow, these are absolutely amazing!! I love the designs!! What fun projects!! Thank you so much for stopping by my blog!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.