nedelja, 30. oktober 2016

Torbica


V zadnjem času sem se malo posvetila tudi šivanju
in nastale so prve Desigualke :-)))))
No, taka je pač bila želja po voščilnici za slavljenko Tino. Naročnica mi je namreč povedala, da obožuje Desigual in če ji lahko izdelam voščilnico kot torbico. In tako so nastale Desigualke tud na zalogo.


Tale zelena lepotička je bila za našo Tanjo, ki je praznovala pred dnevi.

 Idejo za tako obliko torbice sem našla že pred leti na netu in takrat jih je nekaj tudi nastalo, tokrat pa Desigualke. Desigual vzorčke sem našla na netu in jih enostavno sprintala (upam, da me ne bodo preganjali zaradi tega :-)) Paprinata čipka je narejena s pomočjo robne štance Marthe Stewart, pentljica je izrezana iz šablone Najlepšega Para, lažne šive pa sem naredila z belim pisalom. 

Lepo nedeljo vam želim ... pri nas sonček že preganja meglo :-))

14 komentarjev:

  1. Andreja, tvoje Desigualke so noro dobre, meni so strašno všeč. Krasna ideja in izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiiiii, men je tud Desigual všeč. Upam, da tvoje nimajo tok zasoljene cene, ker so čist originalne.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne pisane torbice, ki so sigurno osrečile prejemnice.
    Tudi pri nas je bil tak lep sonček in smo se še malo martinčkali na terasi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nobl. Dobra ideja in realizacija. Super si se znašla s kombinacijami.

    OdgovoriIzbriši
  5. tole si pa tako fenomenalno sešila, da si me sprva čist na finto vrgla. Če ne bi "Tinine" pentljice dodala bi še vedno verjela da je iz blaga.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole pa je huda konkurenca Desigualu :))) Ja super si to izvedla. Krasni vzorci na torbici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Wawww krasne Desigulke si sešila.Kombinacije barv so fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  8. Njihov stil si zadela v nulo. Krasne so!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, uau, uau...noro lepe so. Tudi sama sem ljubiteljica Desigual-a in priznam, da so me očarale te tvoje lepotičke.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo, kakšne super in simpatične torbice. Res so kot prave desigualke.

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožujem te vzorčke. Super ideja, da si jih uporabila na torbicah - voščilnicah. :-) Čudovite so.

    OdgovoriIzbriši
  12. svetovna ideja, meni je všeč desigual v vseh oblikah!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.