sreda, 19. oktober 2016

Jesen


Za izziv Cottage Cutz je nastala voščilnica v barvah čudovite jeseni. 
 Šablono drevesa CC sem izrezala 2x in sicer 1x v pisan dizajnerski papir in 1x v temno rumen šeleshamer. Zložila sem jih na kupček z rahlim zamikom.  Dodala sem še napis Najlepšega Para "Prijatelji so cvetje v vrtu življenja." in voščilnica je bila narejena. Voščilnico lepim v Galerijo meseca oktobra.

8 komentarjev:

  1. S tem duplo izrezom si zelo obogatila krošnjo tega drevesa, z zenf barvo pa samo še bolj poudarila glavni motiv. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito jesensko drevo in prelepo sestavljena voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je zamik drevesa ki je čudovito vpleten v lepo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je všeč, kako si zamaknila drevo. Super učinek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zamik res naredi krošnjo bogatejšo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna kombinacija napisa in drevesa. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna...občudujem tvoj smisel za kombiniranje barv

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.