sreda, 26. oktober 2016

CRAFT-alnica # 172 - POZITIV + NEGATIV


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. 
Tokratno temo "POZITIV + NEGATIV" sem izbrala jaz. Izdelati je potrebno 2 preprosti voščilnici in uporabiti izrez iz šablone kot tudi njen ostanek.

Morda ste kaj takega pričakovale, saj sama zelo rada uporabim tudi ostanke, seveda če je le mogoče. Zanimivo mi je vse te delce, ki ostanejo, spet združiti nazaj v celoto in jih ne pustiti v smeteh. Sem pa tokrat naredila še eno voščilnico, kjer sem združila izrez in ostanek in tako je nastala prav lepa, rahlo osenčena vrtnica. 
Vrtnica je šablona SIZZIX, napis "Ob prazniku iskrene čestitke!" pa štampiljka Ustvarjalnega Dotika.


Nastali sta še dve voščilnici, in sicer z novim SIZZIXovim metuljem, ki je prejšnji teden priletel do mene :-))

Takole izgledajo ostanki; dodala sem polperlice.

Takole izgleda pa pozitiv; dodala sem bleščice.




V mesecu oktobru je z nami spletna trgovina


Pokukajte tudi k LiLiTini in Tanji ter naši oktoberski gostji Ivici P. in se nam seveda pridružite s svojim izdelkom.


13 komentarjev:

  1. čudovite voščilnice! Všeč mi je čisto vsaka izmed njih :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si se poigrala z negativi in izrezi in nastal je cel kupček lepih voščil.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiii, kolk dober izziv. Se že veselim skakanja po blogih in občudovanja, kaj vse bodo punce natuhtale ;-) Tvoje variante so čudovite. Super šablone.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wonderful examples of using every little bit!! xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si se igrala s pozitivi in negativi. Tako voščilnice z rožicami kot metuljčki so zelo lepe in super inspiracija. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. fantastične so, ti res obvladaš ta negativ - pozitiv, te že dolgo časa občudujem pri tem!

    OdgovoriIzbriši
  7. Dober izziv si pripravila in ga super izpeljala. Zelo lepe voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je tema izziva, pa seveda tudi tvoji voščilnici z vrtnico. Seveda je prelep tudi metuljček.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za tale izziv in vse krasne izdelke, ki si jih predstavila. Že vidim, da bo ta tehnika pri meni pogostejša.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo si nam prikazala kaj naj delamo z izrezki, da vse porabimo in izdelamo zanimive voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pri tebi se res vidi, da uživaš v tejle poz+neg tehniki. Pa saj priznam prav luštna je za izdelavo in tudi jaz bi se je lahko pogosteje lotila.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepe voščilnice si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.