nedelja, 28. november 2010

Adventni venčki

Naredila sem preprost adventni venček z dekoracijo pol srebrnega in pol dišečega aranžmaja ter s pisanimi čajnimi svečkami. Venček krasi mizo v jedilnici.

Kot vedno, mora biti tudi letos venček na vhodnih vratih, ki pa je tokrat bolj modern, vsaj tako pravi moj oče, in da za k njim ne bi bil, ker je premalo zelenja :-)) Tudi tukaj ne manjka dišeča dekoracija.

9 komentarjev:

  1. Čudovito dišeča sta. Tako moderni kot tudi tradicionalni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo.
    Se bi pa strinjala s tvojim očetom. Tudi jaz bi imela zelenje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepega si naredila, v sebi namizni venček nosi neko sporočilo ravnotežja, tako ga vsaj jaz vidim. In hvala, da si me spomnila, za na vrata bo tudi treba kaj narediti. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa venčka si naredila. Tudi pri nas je že na mizi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Te naravni, dišeči dodatki pridejo res zelo lepo in meni sta venčka zelo všeč. Jaz pa sem za tako delo malo prelena :), pa imam kar kupljena, sicer tudi taka naravna, ampak vseeno :))) Pa ista kot lani :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni su mi svi tvoji radovi, maštoviti, topli, posebni.
    Rado ću pratiti tvoj kreativni i maštoviti blogi dalje kao tvoj follower:)
    Hvala na komentaru i lijep ti pozdrav šaljem, Andreja

    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni venčki - in tudi na mojem blogu te nekaj pričakuje ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Mamljivo lepo praznično dekoracijo si naredila, saj sta venčka zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.