sobota, 13. november 2010

Dišeča serija

Morala sem narediti še serijo dišečih in povem vam, da v moji craftalnici že cel teden takoooo lepoooo diši.
Ja, tole ime se je mojega kabineta zelo dobro prijelo: "Si v craftalnici?" ali "V craftalnici sem!" ali pa "Soseda je pa še vedno v craftalnici. :-))
Lepša mi je prejšnja, solo čestitka, ker je bila osnova iz zlato-rumenega papirja, res super efekt. Žal bi bilo premalo papirja za toliko čestitk.
Tale pa je samo iz zlatega, ki sem ga senčila z rumeno.
Dišečo martinovo soboto vam želim!

10 komentarjev:

  1. Dobra finta, ko imajo tak mašljo gor izgledajo kot novoletne krogle :) Fajn se imej v craftalnici :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako dišečega kotička se ne bi branila :). Dobra ideja, se mi dopade. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale tvoja craftalnica dela s polno paro, spet si naredila lepo in dišečo serijo voščilnic. Zelooo so mi všeč, pentljica na vrhu pomaranče da piko na i. Res diši!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm, si kar predstavljam dišečo craftalnico. :) Verjetno v njej tako ali tako že uživaš, zdaj, ko vse diši, še bolj.
    Čestitke pa so čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite so in verjamem, da tudi dišeče.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne so, in verjetno tudi fino dišijo. Dobra ideja! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo so mi všeč te tvoje sadne. Si pomaranče sama sušila?

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako mi je zadišalo! Lepa serija je nastala izpod tvojih rok!

    OdgovoriIzbriši
  9. res je tista iz izziva bolj svetleča, bolj žive barve, vendar so te prav tako lepe ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.