sobota, 27. november 2010

Rožice, rožice, rožice

Čestitke z rožicami so nastajale med tednom, piko na i pa so dobile danes zvečer. Dobila sem namreč naročilo za izdelavo ene za 40-letnico, pa sem naredila tri, da bo "lažja" izbira :-))
Na vseh treh sem ustvarila drugačne rožice.
Na prvi so naštancane male rožice, ki jih ni bilo malo. Robove sem šivala in prišila tudi metuljčka.
Na drugi in tretji pa so rožice iz blaga, a narejene na drugačen način.



Čestitko prijavljam na barvni izziv pri ColourCreate, kjer zahtevajo barve iz slike: bež, nežno modro in nežno zeleno.









 


Čestitko prijavljam na barvni izziv pri ColorThrowDown






Čestitko prijavljam na barvni izziv pri ScrapMastersParadise

6 komentarjev:

  1. Vse nekaj posebnega in vse čudovite. Če bi morala izbirati, bi izbrala drugo. Te rožice iz blaga so mi krasne

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep izbor in všeč so mi tvoje rožice iz blaga, sploh te druge so res fantastične. Mislim, da izbor naročnice ne bo lahek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni so vse tri voščilnice čudovite, še posebej druga in tretja, ker sta malce bolj posebni.
    Pri izbiri pa bi se brez težav ali preveč razmišljanja odločila za drugo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne so vse tri, čeprav meni najljubša je druga. Rožice so preproste, a vendar nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful! Thanks for joining us at SPCC this week!

    OdgovoriIzbriši
  6. Delightful makes! Thanks for joining us at Colour Create this time around. Juliex

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.