sreda, 3. november 2010

POMOČ

Rabim vašo pomoč.
In sicer, če mi zna katera pomagat, namreč pri objavljanju mi ne dela več gumb PRILEPI.
Včasih bi rada kakšno stvar enostavno prekopirala sem, pa ne gre in je težko vse še enkrat pisat oz. si zapisat kakšno črevasto spletno stran.
Zelo vam bi bila hvaležna za pomoč.
Lep dan vam želim :-))

7 komentarjev:

  1. Andreja ti misliš tam, ko dodajaš novo oz. urejaš neko objavo? Tam niša več možnosti, da bi prilepila?

    OdgovoriIzbriši
  2. Bližnjica za kopiraj/prilepi je ctrl c/ctrl v

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja Vladka to sem mislila, torej ne dela več in ni kakšna napaka smo pri meni.
    BojaMoja tudi to sem že probala, a žal ne dela.
    Hvala vama :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne razumem čisto dobro, kaj želiš kopirat, kje in kam... Mogoče se loggiraj v Blogger Drafts varianti, pa poskusiti od tam (ctrl c/v ali kaj podobnega). Če pa želiš, da zadevo pogledam bolj natančno, mi pa piši na mail, kaj točno hočeš narest in čim več info, ok? Itak pa ima Blogger vsake toliko svoje vedenjske motnje, tako da je tam vse možno ;) Srečno!
    PS: Jaz tekst npr brez problemov kopiram med enim blogom in drugim, pa slike tudi, pa tekst iz 'Worda' tudi...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tudi jaz nimam težav, prbala sem tako bližnjice na tipkovnici kot samo akcijo prilepi in lahko brez težav kopiram med svoj tekst. Je pa res, kar sem v preteklosti imela težave, da mi pa je bloger kasneje pri shranitvi ali javnem objavljanju javljal napako in sem lahko šla vse tipkat :( Kaj druga pa ti žal ne morem pomagat. Kaj pa imaš med osnovnimi nastavitvami blogerja pod Izberite urejavalnik objav? Posodobljen ali stari urejevalnik? Mali se še s tem poigraj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej punce HVALA, delaaaaaaa!
    Vladka očitno je bilo narobe točno to, urejevalnik, kajti v Brbončici sem imela še star način in ko sem ga spremenila, mi je spremenil celo masko urejanja. Zgleda da, če imaš več blogov, da so med seboj povezani, četudi sta imela druga dva nov način urejanja.
    Ti ti Brbončica, kaj mi je zagodla :-))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.