torek, 1. avgust 2017

Feeling Sketchy #174


1. dan v mesecu je čas za novo skico pri FEELING SKETCHY:

 Za izdelavo voščilnic sem uporabila štampiljke vrtnic, ki mi jih je podarila moja draga LiLi. Te vrtnice so mi zelo zelo všeč in nastali sta kar dve voščilnici, saj sem čisto padla v odtisovanje. Odtisi so narejeni z blazinicami Distress Ink. Cvetove in listke sem kasneje izrezala in prilepila na željeno mesto. 
 Napis "Čestitke" je izrez iz šablone Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca avgusta.


Sponzor:


Vabim vas, da se nam pridružite na našem izzivu, saj je tokrat skica zelo preprosta.

5 komentarjev:

  1. Pravljično lepo in imenitna skica! Spet nov zanimiv izziv :-)
    Rahlo sapico ti pošiljam v vroč dan, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni sta.Všeč mi je izbor barv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito barvo si namenila tem krasnim cvetovom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo hvala, tudi ti si meni zelo draga 😚.
    Lepo si jih odtisnila, postavitev pa tudi kar kliče.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.