nedelja, 20. avgust 2017

{Sizzix} Moroccan Tile + Wild Butterfly


Med novimi SIZZIXovimi šablonami je bila tudi šablona z "maroškimi ploščicami".

Naredila sem preprosti voščilnici v različnih barvnih kombinacijah izreza, kombinirala sem modro in bež barvo. V ozadju je dizajnerski papir z lastovicami iz Hoferja. Dodala sem še metulje, komplet izreza in štampiljke.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








6 komentarjev:

  1. Tvoja voščilnica me je odnesla v arabski svet, v njegove barve ujet ... Čudovita je!
    Lepo nedeljo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Tile metuljčki so tudi luštni. Da o Maroocan Tile ne govorim, jaz jo obožujem. Lepo si skombinirala, da sta nastali dve lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja res, prekrasni arabski svet, krasotici sta nastali!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa je ta šablona maroških ploščic.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si predstavila novo sizzix-ovo šablono.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepe so tele ploščice, pa papir z pticami mi je tudi všeč.
    Lp LILI

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.