četrtek, 24. avgust 2017

{Sizzix} Tropical


Tale tropski komplet SIZZIXovih šablon sem si pa kupila na razprodaji, saj mi je cvet hibiskusa zelo lep in tudi sama jih imam doma kar nekaj v več barvnih odtenkih. 
Ozadje sem naredila s pomočjo SIZZIXove reliefne mapice z zidaki. Napis "Čestitke" je izrezan iz šablone Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca avgusta. Voščilnico prijavljam tudi na izziv "hibiscus" pri Curtain Call.



Naj še omenim, da sem naredila 10 voščilnic in jih poslala za
doseganje svetovnega rekorda :-)) Upam, da nam uspe!

♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








5 komentarjev:

  1. Ja, mora nam uspeti. Pridna si bila z voščilnicami. Tole tropical šablono pa sem si tudi jaz privoščila in je res krasna. Jaz sem se zaljubila v palmo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Držim pesti, da vam uspe.
    Ta tropski komplet šablona je res krasen še mene mika, da si ga kupim :)
    Čudovito voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Držim pesti, da vam uspe doseči svetovni rekord. Hibuskusi zelo lepo cvetijo na tvoji voščilnici. Čudovit izdelek. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, this is beautiful! Wonderful take on the inspiration photo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna. Hibiskusi so letos hit.
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.