ponedeljek, 7. avgust 2017

{Sizzix} Moonlit Owl


Prejšnji teden je prišla nova pošiljka od SIZZIXa v kateri so bile Helloween novosti in takoj sem morala preizkusiti sovico, če je res tako zelo strašljiva :-))
Ugotovila sem, da ni.


Prav luštni voščilnici sta nastali. Najprej sem si pripravila ustrezne papirje in nato v pisan papir zarezala šablono s sovico. 

Nato sem po rjavem listu papirja podrsala z blazinicami Versa Color in dobila pisano ozadje, ki predstavlja sončni zahod, mesečino.


Dodala sem še en krasen napis "danes je tvoj dan, naj bo vesel in poln sanj" iz seta štampiljk Najlepšega Para ter listke in želode, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca avgusta.
  

♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:






6 komentarjev:

  1. Aaaa, super si naredila. Kakšno "naključje", da jo imam tudi jaz na mizi. Zdaj moram pazit, da te ne kopiram ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je tale šablonica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna sovica, super voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako kot si jo ti skombinirala ni prav nič strašljiva ampak prav prikupna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo si vse skombinirala - pravi užitek jo je občudovati.
    Prijazen pozdravček,Majda

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.