sreda, 27. marec 2019

CRAFT-alnica #232 - TIC-TAC-TOE


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. 
Tokratno temo je izbrala GOGA in se imenuje "TIC -TAC - TOE".
 Na svojem izdelku uporabite 3 elemente iz razpredelnice,
vodoravno, navpično ali poševno
in napišite katere 3 ste uporabili ter pazite, da so res samo trije!

Lanskoletni izziv je bil zelo zanimiv in verjetno bo postal kar stalnica v naši CRAFT-alnici :-)) Jaz sem uporabila spodnjo vrstico: kraft karton, slovenski napis in washi trak.
 Naredila sem preprosto voščilnico z rožami. Kraft karton sem spustila skozi Big Shota v reliefni srajčki Botanicals in nato podrsala po reliefih z belo Hero Arts blazinico.
Napis "Čestitke" je izrez iz šablone Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca marca.



V mesecu marcu je z nami spletna trgovina



Pokukajte tudi k Gogi in Andreji ter naši marčevski gostji Majdi
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

5 komentarjev:

  1. Andreja čudovita je, hvala, da si pokazala tudi katero belo blazinico imaš. Moram tudi jaz nabaviti novo.

    OdgovoriIzbriši
  2. WAW čudovita voščilnica, izziv pa zopet zanimiv :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si skombinirala vse zahtevano iz spodnje vrstice v razpredelnici. Krasna voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro si se spopadla s kar zapletenim izzivom in ustvarila čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bela blazinica na embosiranih cvetovih je videti fantastično!!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.