ponedeljek, 4. marec 2019

Ustvarjamo s Sizzix #8 - MAREC/APRIL 2019


Lepo pozdravljeni!
S Keti iz Keti`s Projects sva vam pripravili nov SIZZIX ustvarjalni izziv, in sicer že 8. po vrsti, ki se nahaja v Facebook skupini.

Tema 8. izziva je
"KARKOLI"

Za tokratni izziv sem se poigrala s setom šablon za dekliško voščilnico, to je šablona Birthday Girl, sem pa iz šablone miške naredila tudi miškona.

Za ozadje sem naredila "smooshing" tehniko in dodala napis "Danes je tvoj dan".
Mišku sem hlače naredila iz šablone darilnega paketa.




Pokukajte tudi h Keti, da vidite kaj lepega je ustvarila ona,
vas pa lepo vabim, da se nama pridružite na izzivu :-))
Pravila najdete v dokumentih na Facebook strani; najpomembneje pa je, da uporabljate samo SIZZIX šablone in teksturne plošče.
V album za 8. izziv (marec/april 2019) lahko naložite sliko svojega izdelka.
Če nimate FB profila, lahko sodelujete tako, da sliko izdelka pošljete na mail: ustvarjamo.sizzixlifestyle@gmail.com
Zmagovalka 8. izziva bo prejela SIZZIX šablono Bird of Paradise.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:





2 komentarja:

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.