petek, 1. marec 2019

{Sizzix} Hanging Planter


Preizkusila sem novo SIZZIXovo šablono Hanging Planter
set šablon z visečimi sobnimi rožami.
Bele osnove sem spustila skozi Big Shota v relifni srajčki z opekami in nato rahlo osenčila z barvnimi blazinicami.
 Rože sem izrezala 2x za boljši efekt.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:



2 komentarja:

  1. Čudovito si uporabila nove šablonce Andreja - v mojem domu bi se našel prostor za te viseče lepotice in mika me, da bi malce spremenila stene v mojem ustvarjalnem kotičku - opeke bi se mu imenitno prilegale;-) Navdušila si me tudi z izbranimi barvami, ob njih se mi kar smeje!
    Čudovit vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Super obešanke si naredila. Rožice izgledajo kot prave, sploh na opečnati steni :).

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.