sreda, 20. marec 2019

The Male Room #107 - DIY (Do It Yourself)


Čas je za nov "MOŠKI" izziv, ki se tokrat imenuje
"NAREDI SAM" in prav zanima me, kaj boste ustvarile in kako kreativne boste.
 Jaz sem naredila voščilnico za malega moškega :-)) Idejo sem našla na Pinterestu, narejen oziroma izrezan pa je samo s škarjami. Ja, bilo je kar nekaj rezanja, a se je izplačalo, ker sem zelo zadovoljna s končnim izdelkom.




Pridružite se nam na našem moškem izzivu :-))

6 komentarjev:

  1. Ja madonca sveta kako si pa ti lušen!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. uauu kako je pa lušten, mali mož bo gotovo navdušen, ko ga bo prejel :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo prikupnega medvedka si izdelala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, kako je pa to srčkan izdelk. Pa še vse narejeno ročno. Bravo punca! Navdušena sem!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.