petek, 7. oktober 2016

39/52


Petek je dan za praznično voščilnico in za prijavo na izziv pri 52 Christmas Card Throwdown in tokrat nam ponujajo skico.
Ozadje sem naredila z VersoColor blazinico v bronasti barvi in s štampiljko pisave Whiff of Joy. Mala in velika zvezdica sta izrezani iz plute in prilepljeni na 3D lepilno blazinico. Za popestritev sem dodala polperlice in rahlo pošpricala z bronasto barvo Distress Spray Stain. Napis "vesele praznike" je štampiljka Najlepšega Parazato voščilnico lepim v Galerijo meseca oktobra.


Všeč mi je :-))

16 komentarjev:

  1. o, je tole lepo, pluta naredi krasen efekt.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa. Všeč sta mi zvezdici iz plute.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je! Všeč mi je tudi skica.

    OdgovoriIzbriši
  4. This is just lovely. I really like the scripty background and the lovely splatter. Great take on the sketch. Thanks so much for playing along with 52CCT this week! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je zeloooo všeč, prava krasotica je - ob njej sem pomislila na najljubši recept za božične zvezdice :-) Prijeten vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. A very beautiful card Andreja, I so like the stars and the splatter, it's a very special card.

    Love and hugs
    Maarit

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je. Tudi meni je "plutasta" zvezdica super. Res luštna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Preprosto lepa je. Pluta je krasen, topel material. Všeč mi je, kako si s špago okrasila zvezdico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja this is beautiful. Great colouring and design.
    This will also be perfect for one entry as an anything goes creation for our challenge below.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito čestitko si naredila. Zelo so mi všeč predvsem barve - super čestitka!
    Hvala, da ustvarjaš z nami pri 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  11. O, zelo lepo pride ta pisava v ozadju in pluta in vsi dodatki. Super.

    OdgovoriIzbriši
  12. Dobro izpade različni materiali in tekstovno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  13. Fantastična je, všeč mi je kako si dodala zvezdici (z vrvico) in bronasta barva, res lepo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna je. Pluta ji da poseben pečat.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.