nedelja, 16. oktober 2016

Marjetke


Marjetke so nastale za Marjetko :-))
 Napis "Vse najbojše za tvoj rojstni dan!" je štampiljka Ustvarjalnega Dotika. Ker imajo v Ustvarjalnem Dotiku izziv "izdelek po želji", se s to voščilnico prijavljam nanj, saj je pri njih kupljena ovalna šablona Spelbinders, osnove za voščilnico in štampiljka z napisom.


Jesenske astre pa za zalogo :-))
 
Napis "veliko prisrčnih želja" je štampiljka Najlepšega Para.
Marjetke in astre so izrezane iz šablone Najlepšega Para, zato voščilnici lepim  v Galerijo meseca oktobra in na izziv "ko me inspirira", saj sem astram dodala pentljo.

8 komentarjev:

  1. Marjetice so pa res čudovite cvetlice. Tvoja izvedba je res vrhunska.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta zelo lepi. In marjetke za Marjetko so super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, tako zelo mi je všeč kako si uporabila marjetke....krasni voščilnici. Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe marjetke in prav fajn izpadejo v obeh variantah.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepi izrezi marjetk....sestavila si zelo luštkano voščilnico <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta čudoviti. :-) Všeč mi je, kako so marjetke postale astre. Zelo domiselno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je všeč ideja- kombinacije imena in motiva :) Zelo lepo si skombinirala vse skupaj :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.