četrtek, 13. oktober 2016

40/52


V tem tednu nam pri 52 Christmas Card Throwdown za ustvarjanje ponujajo barve in moja voščilnica izgleda takole:
 Navdih sem dobila pri včerajšnjih za Europa Donna :-)) Tokrat je ozadje suho embosirano v reliefni srajčki s snežinkami. Božično zvezdo sem izrezala iz šablone MemoryBox. Napis "naj res bo srečno to novo leto" je štampiljka Najlepšega Para, zato  voščilnico lepim v Galerijo meseca oktobra.


9 komentarjev:

  1. Ooo kako si se lepo poigrala z našimi barvami! Zelo mi je všeč :)
    Hvala, da ustvarjaš z nami pri 52CCT!

    OdgovoriIzbriši
  2. vau, kako je tole osupljivo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa se mi jezdela nekam znana 😄 Super si se znašla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi v modri je božična zvezda čudovita. Krasna postavitev in prelepa voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi ta variacija barv odlično izpade.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ozadje in glavni motiv zvezde. Zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Absolutely lovely! I really like the snowflake textured background and the beautiful die cut poinsettia. Fab! Thanks so much for playing along with 52CCT this week! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.