četrtek, 6. oktober 2016

Voščilnica za obletnico


Dober mesec nazaj je po naročilu nastala voščilnica za 30. rojstni dan
s "kvazi" darilnim bonom.
 In tako sem si zamislila voščilnico, da ima na sprednji strani žepek, v katerega sem vtaknila darilni bon. Darilni bon sem izdelala s pomočjo ene moje voščilnice in rahlo spremenila barvo v Picasu, nato sem dodala še željeni napis.
 Čipkasti trikotniki so izrezani iz šablone Najlepšega Para
zato voščilnico lepim v Galerijo meseca oktobra.


7 komentarjev:

  1. Všeč mi je ideja :) super voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja in zelo lepa voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiv žepek za darilni bon. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res poseben žepek in tudi bon si dobro izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušna voščilnica z darilnim bonom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super voščilnica. Všeč mi je odprtina na prvi strani. Zanimivo si izdelala tudi darilni bon.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.