nedelja, 2. oktober 2016

{Sizzix} Elegant Deer


Včeraj sem naredila rojstno dnevno voščilnico za očeta, ker danes praznuje. 
Je lovec, zato tale SIZZIXov eleganten jelen.
 Ozadje sem naredila s pomočjo SIZZIXove reliefne mapice in ga rahlo senčila z blazinico VersoColor. Na rogovje jelena sem dodala bleščice. Napis "Iskrene Čestitke" je izrez Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca oktobra.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








14 komentarjev:

  1. Pa je res eleganten ta jelenček. Naredila pa si mu tudi krasno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uff, čudovita šablona. Res je eleganten. Včeš mi je, da si mu dodala še bleščice. Prav pristojijo mu. Mimogrede, a morda veš, če se še kje dobi tale komplet embosirnih srajčk. Kadarkoli gledam, jih ni nikjer za dobit :-( predvsem tale zid me mika, ker eno podobno "imitacijo lesa" imam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Keti, ta kmpl. ima pri nas samo še Mavelu, ker gre iz prodaje, tudi sam Sizzix je nima več in je žal ne bo več delal.

      Izbriši
  3. Zelo mi je všeč. Prava lovska. Je bil zagotovo navdušen, kajne :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, najprej čestitke tvojemu očetu ob rojstnem dnevu. Glede na to, da je lovec, si izdelala ravno pravšnjo. Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit jelen se prelepo poda na dobro izbrano ozadje voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kar pravšnja voščilnica za lovca :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo elegantna voščilnica za očeta :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super lepa lovska voščilnica. Krasno si jo sestavila. Vse najboljše slavljencu!

    OdgovoriIzbriši
  9. Res je ta jeleček uporaben za vse zvrsti voščilnic....

    OdgovoriIzbriši
  10. Super šablona in krasno si jo pobarvala. Zelo so mi všeč bleščeči rogovi.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.