sobota, 1. oktober 2016

Feeling Sketchy #154


Že je tu 1. oktober in čas je za novo skico pri FEELING SKETCHY:

 Takole izgleda moja voščilnica na dano skico, ki lepo spominja na toplo poletje :-)) V tistih petih listih sem videla sončnico in tako je nastal del nje. Ročno sem izrezala 5 listov in jih spustila skozi SIZZIXa v reliefni srajčki "trava" in nato senčila s temnejšo rumeno in oranžno VersoColor blazinico. Oranžni prečni del je izrezan iz šablone Najlepšega Para in vanj sem zarezala še napis "čestitke". Dodala sem še ta malo marjetko in SIZZIXovo zeleno vejico, na kateri je bil predhodno narejen Smooshing in nato še senčen z zeleno blazinico.
Voščilnico lepim v Galerijo meseca oktobra.


Pridružite se nam na izzivu in ustvarjajte po naši zanimivi skici :-))

5 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica Andreja. Barve so mi zelo všeč. :o) xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja voščilnica je tako toplih barv kot je sedaj toplo to indijansko poletje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se spopadla s to zanimivo skico. Lepa in topla voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimiva, skor mal abstraktna . Všeč mi je ravno zato, ker ni kopija.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit spomin na poletje. :-) Zelo lepo si interpretirala skico. Barve so fantastične.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.