nedelja, 24. december 2017

BOŽIČ


Želim vam vesel, miren in doživet božič!

Tudi letos sem izdelala voščilnico, ki je romala na KOTANYI in na njej so kot vsako leto tudi njihove začimbe. Tokrat sem uporabila janeževe zvezde kot zgornjo dekoracijo in pisan poper v zrnju kot shaker polnilo. Poleg zvezd sem dodala še izrezano zelenje iz SIZZIXove šablone Holiday Greens in rdečo pentljico. Dizajnerski papir je Lemonade. Voščilnico prijavljam na izziv "the magic of christmas" pri AltairArt.

Uživajte v današnjem večeru in jutrišnjem dnevu :-))

11 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica, tudi tebi želim vesele in mirne praznike.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo domiselno narejena tresočka :)
    Lepe praznike tudi tebi in tvojim domačim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii, kolk dobro. Hvala za voščilnico in lepe praznike tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii kako dobra ideja za darilce....fantastično!!!! lepe in mirne praznike tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, tudi tebi in tvojim vesel božič.
    Voščilnica pa je enkratna, z uporabno vsebino :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšna očarljiva ideja in imenitna izvedba Andreja! Voščilnica kar diši po praznikih.
    Hvala za čudovito voščilnico in tudi tebi in tvojim - čarobne praznike, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita tresočka. Pisana poprova zrna so krasno in zelo domiselno polnilo. :-) Vse lepo ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  8. Fajna. Dziękuję za udział w wzywaniu AltairArt :)

    OdgovoriIzbriši
  9. WAW tole pa je NORO VŠEČ-na vo'ščilnica. Zmaga je tale ideja s poprom.. Res svetovna ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooh kako zelo mi je všeč tvoje praznično voščilo. Sem se takoj spomnila na lanskoletno, ker sem rekla da si jo moram zapomnit in shranit pa sem pozabila.. Upam, da je leto ne ;) Res imenitno, vse od ideje do izvedbe. Voščilnica prav diši po praznikih.

    OdgovoriIzbriši
  11. Piękna kartka, fantastyczny pomysł z pieprzem :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.