nedelja, 31. december 2017

Hvala vam


Drage ustvarjalke
za podporo in
ker se redno udeležujete 
tujih izzivov pri
kjer tudi sama zelo uživam :-))
In seveda hvala vsem ostalim
za obiske in komentarje na mojem blogu.

Za izdelavo zahvalnic sem uporabila tri SIZZIXove rezalne šablone, in sicer Little RobinAntique Doily in Holiday Greens.

Dve izmed vas, 
ki bosta spodaj pustili komentar,
bosta prejeli nagradi

    

seveda SIZZIXovi,
saj me zaznamuje že skoraj 2 leti.


Lepo silvestrovo vam želim in
dober skok v 2018!


19 komentarjev:

  1. Hvala tudi tebi za novost, ki nam jih predstaviš za komentarje, ki mi jih pustiš na blogu...
    Želim ti lepo silvestrovanje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala tebi. Vesela, da sva se letos končno tudi osebno spoznali. Vse dobro v 2018.
    p.s. Kako mi je žal, da takrat nisem vzela na razprodaji te šablone z meseci ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala tudi tebi, ker so nam ravno zato te izzivi še nekoliko bolj domači! Naj bo tudi 2018 ustvarjalno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala tebi in v 2018 nadaljujemo, ane? Tale izziv s prazničnimi voščilnicami me je navdušil in me že srbijo prsti, da začnem z novim krogom ( a sem fejst čudna?) Vse lepo tudi tebi <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za ves navdih, ki ga dobim od tvojih izdelkov. Prvič sem celo leto sodelovala na čestitkarskem izzivu, kar mi veliko pomeni. Tale ptičica pa poje o novem letu, o pomladi...naj bo srečno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito voščilnico si sestavila. Te šablone mesecev so zelo lepe in multi uporabne. <3
    Vse lepo ti želim v novem letu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe voščilnice in vse dobro v letu 2018

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimiva voščilnica - izrezki super izpadejo na eko osnovi. Mislim, da se bo letos potrebno prirpaviti kaj prej z voščilnicamo za 2019 - mogoče se vam pa celo pridružim ;). Vse dobro v 2018 tebiin tvojim!

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja ti izzivi so s tvojo pomočjo bolj domači. Hvala ti.
    Bombonček je pa videt zelo mikavn.

    OdgovoriIzbriši
  10. Andreja, tudi tebi hvala. Mislim, da si tudi ti razlog za našo udeležbo na izzivih. Vesela sem, da sem celo leto sledila izzivom CCT in tako brez panike dočakala december, ko je bilo potrebno poslati voščilnice. Sem že sklenila, da tudi letos pridno sodelujem. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  11. jaz sem predvsem hvaležna vam, članicam DT, da ste tako pridne in se z vsem tem ukvarjate, ker je ogromno dela. in sigurno je res, da potem izzive vzamemo za naše, če ste kje slovenke zraven :). bonbonček je pa super, hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in seveda vse te šablone super pašejo skupaj in na kraft!

      Izbriši
  12. Vesela sem, da sem ti sledila in tudi v Novem letu ti bom koliko bo le mogoče. Z teboj so tuji izzivi bolj domači in dekleta ti z veseljem sledijo. jaz sem včasih malo lena, a bom poskusila to popravit.
    Pridna si ker nas vzpodbujaš in tokrat še nagrajuješ. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasna voščilnica. Zelo lepi izrezi ptička in vejice.
    Hvala tudi tebi, za vse obiske in komentarje na mojem blogu. Jaz pa upam, da bom "tvojim" izzivom v novem letu uspela kaj bolj slediti.
    Hvala za možnost nagrade in vse lepo v novem letu!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Kapo dol v koliko izzivih sodeluješ in to že nekaj časa. Tudi tebi uspešno novo leto, polno ustvarjalnih idej.

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga, Andreja. Res lepo si zaključila leto, s hvaležnostjo. Pa naj se ob tej priložnosti zahvalim tudi sama, za tvoje objave, voščilnice, s katerimi navdihuješ, vse te izzive, ki nam jih približaš. Vesela sem, da sem te imela sedaj že v lanskem letu srečati in spoznati. Me mika, da se vam tudi sama letos pridružim pri prazničnemu ustvarjanju čez celo leto, saj mi jih ob koncu leta vedno zmanjka :) Ptiček pa veselo že gleda v novo ustvarjalno leto. Naj bo prijetno, srečno in polno čudovitih barv!

    OdgovoriIzbriši
  16. Upam, da mi uspe se letos pridružiti in se tako zbrcati v tazadnjo da čez leto naredim zalogo. Tale ptiček je tako luštkan, sem ga občudovala že pri Keti <3. uspešno ustvarjalno in mega srečno novo leto še z moje strani :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Pozdrav Andreja in vse čestitke za vse kar ustvarjaš. Nisem ravno primerna za "pofočkanje" na tem mestu, saj nisem še nikoli sodelovala na tvojih izzivih, se bom pa potrudila letos, saj dekleta pravijo, kako jim je olajšano delo v mes. decembru. Tudi Sizzixovih nožkov nimam prav veliko, tako da ne vem,če kaj drugega pride v poštev. Se bom malo pozanimala pri dekletih,ki to redno počnejo:). Lep pozdrav, Andreja
    p.s. bi kmalu pozabila pohvalit zahvalnici: nožki so čudoviti, tako ozadje kot ptiček, ki je prekrasen:)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.