sreda, 13. december 2017

CRAFT-alnica #201 - ZIMSKA VOŠČILNICA


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo zadnji letošnji izziv. Tokratno temo je izbrala LILI in se imenuje "ZIMSKA VOŠČILNICA". To pomeni, da ne sme biti na njej nič prazničnega, le zimski motivi ali zimska scene. Pazite tudi, kakšen napis dodate.
Za izdelavo zimske voščilnice sem uporabila SIZZIXovo šablono snežne krogle. Šablona vsebuje kar 26 koščkov, nekateri so zelo miniaturni in tako sem z lahkoto ustvarila pravo zimsko vasico med zasneženimi hribčki.
Napis "naj sneži" je štampiljka iz seta Ustvarjalnega Dotika.
Ker je na voščilnici veliko snežink, jo prijavljam na izziv pri Allsorts - Snowflakes.
Voščilnico prijavljam tudi na Your Christmas Makes pri SIZZIX.



V mesecu decembru je z nami spletna trgovina

Pokukajte tudi k LiLi in Martini ter naši decemberski gostji Vladki,
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

14 komentarjev:

  1. Ćudovito si ustvarila zimsko pokrajino v krogli. Zelo mi je všeč in bis e kar izgubila med hiškami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita vasica v krogli, tako pravljična. Verjamem, da je bilo veliko dela s sestavljanjem, samo se je splačalo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, krasna snežna krogla. Tokrat jo pa tudi jaz uporabim za zimsko varianto. Jaz prav uživam v sestavljanju teh delčkov ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res prava zimska! Kar sliši se tišina snežne ideje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ravno to šablono sem si tako želela, da je to slišala tudi draga prijateljica in mi jo podarila. Res je, da še ni prišla na vrsto, a zdaj si mi dala pravi navdih s svojo čudovito zimsko pravljico. Prelepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja čudovita je, tole šablono si tudi jaz ogledujem in sedaj vem, da jo nujno rabim. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Gorgeous snow globe, lovely background and a super scene.
    Thank you for joining our 'Snowflakes' challenge this week at Allsorts.

    Kath x

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh, bi kar za kakšen teden pobegnila v takšno zasneženo vasico. Čudovita voščilnica v obliki snežne krogle.

    OdgovoriIzbriši
  9. A beautiful snowy creation and perfect for our 'Snowflakes' theme at Allsorts, many thanks for joining in.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  10. Thanks for entering our challenge at allsorts x

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita zasnežena vasica v stekleni krogli. Zelo lepo si sestavila zimsko voščilnico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Pri tejle vasici manjkajo samo še smučke, kakšno sidro, da ravno ne štamfam v hrib in ....jaz....pa še 10 dni dopusta seveda!!!!! Prava zimska pravljica.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.