petek, 1. december 2017

Feeling Sketchy #182


Vstopili smo v veseli december in 1. dan v mesecu je čas za novo skico pri
FEELING SKETCHY:

Za izdelavo voščilnice sem uporabila sponzorjevo digi štampiljko Tulip Jar in jo pobarvala s pomočjo Distress Ink blazinic. Napis "čestitke" in valovite obrobe sem izrezala iz šablone Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca decembra. Pobarvano digi štampiljko prijavljam tudi na izziv "anything goes" pri Paradise of Stamps.


Sponzor:


Skica je zelo luštna, zato se nam pridružite na našem izzivu.

2 komentarja:

  1. Ravno danes smo se učili pesem ... "beli metuljčki, bele snežinke" ... pesnice Anice Černejeve ... Moja prva misel ob tvoji objavi je namreč bila, da mi je tako lepo napasti si oči na "ne" praznični voščilnici, nato pa me je odneslo v: beri zgoraj pesem :-) Zimska ali ne zimska - čudovita je!!!
    Hvala, ker si, Majda

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.