četrtek, 7. december 2017

{Sizzix} Stars + Dream


Danes sem prav na hitro naredila tri voščilnice s SIZZIXovimi šablonami
zvezde in napisom dream.
Uporabila sem različne dizajnerske papirje in barvne podlage z zlatim senčenjem, tako da je efekt zvezd in napisa zelo različen. Poudarjen ali pa kar malce skrit.




♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:









8 komentarjev:

  1. Luštne! Pa napis prav paše zraven. Joj, jaz še nisem prišla do teh zvezdic, pa so mi tolk všeč. Zdaj sem v novoletnih. Tudi fotkat nimam časa ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je modra obstraktna podlaga, ki se lepo poda k zvezdnem nebu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem letos tudi v zvezdicah, preprosto pašejo v ta čas. Lepe voščilnice, vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe zvezdaste voščilnice. In ponovno krasna ideja, kako porabiti dizajnerski papir. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si uporabila zvezdice na svojih voščilnicah. Dober izbor dizajnerskega papirja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse tri so čudovite in vsaka nekaj posebnega!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Očarljivo pravljične voščilnice - s svojimi močnimi barvami napolnijo z energijo vse naokrog. Tudi mene :-)
    Prijazen pozdarvček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepe so, druga v bolj tipičnih prazničnih barvah mi je najbolj všeč <3 <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.