torek, 19. december 2017

{Sizzix} Angel + Dream


Nastali sta še dve voščilnici s SIZZIXovimi šablonami, in sicer sem uporabila besedo dream in angela. Odpotovali sta na tuje.
  Ozadje sem naredila s pomočjo barv v prahu Magical Shaker Lindy's
Pridružite se Keti pri njenem prazničnem bonbončku, jaz sem se, tebe Keti pa prosim, da me pri žrebanju ne upoštevaš, saj sem zraven samo zaradi SIZZIXa :-)))))
Voščilnici prijavljam na Your Christmas Makes pri SIZZIX.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:









9 komentarjev:

  1. Zanimivo ozadje si dosegla s tistimi posebnimi barvami in angela lepo pašeta zraven.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni voščilnici. Hvala ti za sodelovanje in podporo. Sizzix je zakon ;-) Moram pa takoj preveriti te barve, ker jih še ne poznam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni voščilnici. Zelo lep izrez angela in super barvni ozadji.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita ozadja, kot tudi celota.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti praznični voščilnici s fantastičnim ozadjem, lepim motivom in še lepšim napisom. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč sta mi intenzivni ozadju, ki še bolj poudarita angela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno ozadje in prelepa angela.
    Lepe praznike!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita ozadja si naredila za angela.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.