nedelja, 11. november 2012

Božiček prinesi mi ...

... poln škorenj ...
Naj pokažem še drugi del uporabljenega BonBonČka pri Natali, to je šablona škornja, ki sem ga izbrala v Mavelu.
Takole pa sem jaz dobila inspiracijo na Vladkine in Tinino voščilnico. Zelo preprosto: reliefna mapica božičnega drevesa in šablona škornja.




18 komentarjev:

  1. Naj bo škorenček poln in ker si pridna, naj bodo polni kar vsi. Zelo lepo reliefno smrečico imaš in lepe voščilnice. Lep preostanek nedelje Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si uporabila BonBonČek :-) Je elegantno pravi izraz? Mislim, da je :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je čudovito Andreja! Res tako učinkovite so tele enostavne voščilnice. Tale nogavička pa je tudi meni vedno bolj všeč ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  4. love the look of your CAS christmas cards

    OdgovoriIzbriši
  5. Super, v vsaki od izbranih barv. Ja, te preproste voščilnice so mi vedno volj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. iiii, kako si dobro tole skombinirala.zdaj sem pa še bolj prepričana, da je šel bonbonček v prave roke.
    Pridna!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale škorenček je pa res simpatičen. Upam, da je v Maveluju ostal še kakšen zame :) Prav luštne so tele tvoje novoletne voščilnice pa srajčka. Preprosto lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Res elegantno zgledajo. Še črna jim paše.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse so docela dodelane....všeč mi je,da si uporabila različne barvne kombinacije.Upam,da ti Božiček napolni čim več škorenjčkov.LP Urška

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo enostavno in zelo, zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Simpatično izgledajo. Za božička pa kar velik škorenjček naredi, da bo šlo sigurno vse notri.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako ljubko in nežno. Zelo mi je všeč, kako si pisane škorenjce obesila na jelko in naredila enak okvirček. Res super! Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ojla, še pred Božičkom ti bo poštar prinesel zastavice. Pokukaj na moj blog, potem pa hitro pošlji naslov (si ga nisem shranila...)

    OdgovoriIzbriši
  14. Luštne, sploh tiste z rdečim škorenjčkom.

    OdgovoriIzbriši
  15. Dobra ideja s smrečko in škorenjčkom. Te suho embosirane motive je težje kombinirati z ostalimi dodatki, tebi pa je super uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  16. Preproste in zanimive... Kdor zna, pač zna...in ti veš... :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Še ena zelo zanimiva kombinacija suhega embosiranja in izrezka, ki mi je zelo všeč. Meni tovrstni embosing nekako ne leži in zato še toliko raje pogledam vaše tovrstne izdelke. Lepo si skombinirala.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.