sreda, 28. november 2012

Poroka

Še vedno se dogajajo poroke; sicer jim je pa vreme v tem času res lepo naklonjeno. Pravzaprav sta obe voščilnici že videni, a taka je bila želja naročnikov.

 
Sivo-roza voščilnico sem hotela prijaviti na barvni izziv v Craft-alnico, pa sem prepozna. Včeraj je prišlo nekaj vmes in nisem prišla do računalnika. Škoda, pa sem pretrgala niz redne udeležbe. Danes pa je sreda in že nov izziv.

Pa še ena, z rdečo rožico in štampiljko Lemonade.

Bodite lepo :-))

14 komentarjev:

  1. Zelo lepe, sploh sivo-roza mi je lušna.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Letos pa vreme res služi porokam. Lepo si skombinirala roza-sivo kombinacijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako elegantna je prva v sivo-roza barvni kombinaciji. Tudi napis je krasen.

    Andreja, zelo si pridna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Izredno lepa je sivo-rozasta! Seveda tudi druga, ampak prva je prav posebej elegantna in markantna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau! Čudovita sivo-roza-poročna kombinacija. Napis je pa še "češnja na torti" :-) Tudi spodnja je lepa, elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi poročni voščilnici, sivo roza kombinacija super izpade.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res lepa tale sivo-roza in tudi druga je lepa, svečana. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau... tale sivo-roza voščilnica je noro dobra... ideja, izvedba... uau!
    Prepričana sem, da bi bila sigurno zmagovalna, če bi ti jo uspelo še pravočasno prijavit. Super je! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prva v čisto netradicionalnih poročnih barvah, a je vseeno zelo lepa in elegantna.
    Druga v bolj tradicionalnih prav tako lepa, a me je prva zaradi drugačnosti bolj potegnila. Škoda, ker tije izziv ušel.

    OdgovoriIzbriši
  10. Poročne so meni vedno lušne. Še bolj všeč pa so mi takrat, ko mladoporočenci izberejo kakšne bolj drzne, ne čisto običajne barve.

    OdgovoriIzbriši
  11. Obe sta prekrasni, saj ni čudno, da so naročniki želeli prav to;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Res sta lepi...prva je prav posebna in zanimiva v tej kombinaciji. Druga pa elegantno poročna. ;))

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi meni je všeč v roza-sivi kombinaciji, pa tudi druga je lepa.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.