sreda, 21. november 2012

Harmonika

Nekaj tednov nazaj so nastale druge harmonike v obliki voščilnice. Tokrat v rjavo-zeleni barvi za 70-letnika. Luštno jih je bilo spet delati :-))
Prijavljam jih na naslednje izzive:
Crafts4Eternity - čudovita glasba
MyMumsCraftShop - inspiracije iz pesmi
CreativeCardCrew - karkoli



Naj pokažem še eno voščilnico za medicinsko sestro, ki je praznovala 40 let. Motiv je prerisan, ker nimam nobenega "medicinskega". Motiv je pobarvan z akvarelnimi barvicami.

21 komentarjev:

  1. Uhh, koliko enih podrobnosti je na harmoniki. Prav dobro pride. Pa druga tudi.. ampak pri meni tokrat prva zmaga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita harmonika, me spominja na mojega nonota, imel je tudi takšno z zelenim mehom.
    Pa vse najboljše gospodu za učakanih 70-z zdravjem lepo naprej proti 100-ki.
    Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Anja, kar srce mi je zaigralo, ko sem znova videla harmoniko izpod tvojih rok. In ker sem si lani izkusila, koliko dela je z njo, se ti klanjam! Vse pohvale, prekrasna je!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita harmonika z detajli v nulo, res super! Tudi medicinka je luškana :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuau super je, spet sva imeli podobne čestitke v del, jaz ima še za objaviti - klavir ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. ta harmonika pa je res vredna občudovanja :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo kako si dobro tole izpeljala. Harmonika zgleda kot prava :) Tudi druga je prikupna, so meni tudi TGF motov zelo všeč. LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Obe sta enkratni, čeprav mi je prva zaradi vsega dela in detajlov bolj všeč. Res krasno delo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Te tvoje glasbene so enkratne, vem da je z njimi veliko dela. Tudi voščilnica za 40-ko je luštna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Te tvoje harmonike so res zakon in tudi medicinska je prav zabavna.

    OdgovoriIzbriši
  11. Za harmoniko kapo dol, res si prava mojstrica in že kar konkurenca Zupanu. Tudi druga je super in dobro si se znašla s prerisovanjem. Všeč mi je, ker si ji tako lepo osenčila veke; urejena medicinka, ni kaj.....:):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Fabulous cards! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this weeek. hugs x

    OdgovoriIzbriši
  13. Ko sem odprla danes tvoj blog in videla voščilnico s harmoniko je bila moja prva misel..HARMONIKA JE ZAKON!... Sem prebrala komentarje drugih obiskovalk in sem videla, da so tudi one takšnega mnenja. Prava carica si v izdelovanju tovrstnih voščilnic... :). BRAVO! Seveda mi je všeč medicinska sestra tudi... :) Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Pri prvi bi kar zažvižgala, če bi znala :). Čudovita je. Tudi druga je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Bom uporabila zadnje čase popularno besedo, harmonika je TOP! obe sta krasni ...

    OdgovoriIzbriši
  16. O, kakšna dobra ideja je tale harmonika :-)
    bejba pa tudi nič ne zaostaja :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. This is so lovely. Gorgeous design. I like the colors you have used and love the CAS style design like Plastic cards which make the card POP. Thanks for sharing.

    OdgovoriIzbriši
  18. Tale voščilnica je bila pa za mojega strica :)

    Res je čudovita in komentar od vseh je bil, da tako lepe harmonike še niso videli :)

    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooo Alenka
      Hvala vam za naročilo :-))
      In zelo sem vesela, da je bila vsem zelo všeč!!!
      En lep pozdrav

      Izbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.