nedelja, 25. november 2012

Imeli smo Sveti Krst

Svetla lučka naj te spremlja po stopinjah tvojega življenja!
 Štampiljka LOTV, pobarvana z akvarelnimi barvicami.
Krstno voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
LOTV - karkoli
TheCorrosive - karkoli

še ena zanj
Tudi sodelavka je bila na Svetem krstu.
"Zašito" je tema pri TotallyPaperCraft,
zato prijavljam voščilnico na njihov izziv.

11 komentarjev:

  1. Čudovito mehko, da se ti kar milo stori...

    OdgovoriIzbriši
  2. En dogodek, tri različne in hkrati tako lepe voščilnice. Še posebej mi je všeč vosek na sveči, pa tole šivanje na voščilnicah mi je prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo so lepe. Všeč mi je, kako si povoskala svečo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Znova je bilo treba nadoknaditi kar nekaj objav in všeč mi je, ko vidim, da si zelo ustvarjalna in polna energije. Vesela sem, da so te novoletne štampiljke navdušile in osebno so mi najljubše od vseh mojih. Vse čestitke so v tvojem prepoznavnem stilu in tudi te krstne so tako nežne in simpatične.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful beautiful card and love the image.
    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa. Všeč mi je motiv in pa kako lepo si okrasila voščilnico. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. lovely card, thanks for joining in with our challenge at TPC this week,
    x carol

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo nežne iso. Čista ljubkost veje iz njih.

    OdgovoriIzbriši
  9. Res so lepe tele tvoje krstne voščilnice. Ta štampiljka od LOTV pa mi je zelooo všeč! Zelo si pridna... :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. So, cute! i have this stamp... i must use it more!
    thanks for joining us today over at Lili's Little Fairies in our Anything goes challenge this week.
    hugs xx

    OdgovoriIzbriši
  11. So beautiful....Thanks for playing along with us at Totally Papercrafts this week.
    Wendy xx

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.