ponedeljek, 19. november 2012

Božično-novoletne voščilnice

Nastal je novi set božično-novoletnih voščilnic. Tudi zelo preproste, s suho embosiranim ozadjem in okrasnim potiskanim trakom. Kot dodatek pa še Vladkin napis Srečno in zdravo novo leto v barvah obrobe traku. Napis je izrezan s šablono.
 
napis v srebrni barvi

napis v zlati barvi

Zakaj tako hitim ?
Zato !
Uradno povabilo še pride !
Lep začetek tedna vam želim :-))

16 komentarjev:

  1. Krasne so. Zelo so mi všeč. Pridna :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri tebi doma se mi zdi, da je kot na Finskem te dni, ko škratki in ostali vsi že pomagajo Božičku okrog daril-skratka pravljično. Zelo so lepe sploh okrasni trak s snežaki mi je crtkan.
    Pridna. Sedaj sem pa postala firbčna zakaj hitiš-do sedaj se tega nisem niti vprašala-A greš metaforično v Rim? Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Si me nasmejala Tamara :-)) Hvala za vse tvoje fletne komentarje!!!
      Sejemček se bliža, sejemček :-))
      Klikni na Zato!

      Izbriši
  3. Sem sedaj vidla, gre pa vseeno za kraj in dogodek-mal je telepatija falila, saj sem pred nočjo čarovnic zapisala, da nisem čarovnica. Zlata si-hvala. Smeh pa je pol zdravja, ne?
    Pa fino se imej na sejmu.(Veliko prometa)
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Kot je že Danii rekla, preproste, a zelo lepe. Čisto brez kompliciranja povedo vse :) Pa uspešno prodajo ti želim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Waw krasno!!!! Tele barve so prav tradicionalne in všeč so mi tele tvoje reliefne mapice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Tisti snežaki so nadvse veseli in razposajeni. Tako se veselijo prvega snega in z belino si ga ustvarila vse polno, tako da je veselje še večje. Pa tudi smreka krasno paše.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako so mi všeč tvoji snežaki :) in smrečice. Voščilnice so zelo lepe, napis pa vse krasno dopolni. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako luštni snežkoti! S tem si me spomnila, da imam tudi jaz enak kolut teh snežkotov nekje v omari;) Zelo lepo pride na voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pridna, pridna miška si ti... :). Kaj delaš cele noči? ... :)). Le tako naprej, ker se zelo rada ustavljam na tvojem blogu in če vsak dan ne pokukam na tvoj blog, ugotoim, da sem že marsikaj zamudila... :)). Oh, med tem pisanjem še niti napisala nisem, da so voščilnice krasne!!. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Lušni snežaki, embosirano ozadje pa mi je sploh všeč.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.