četrtek, 15. november 2012

Nove novoletne voščilnice

Zopet sem tu z novim novoletnim setom voščilnic.
Tokrat sem uporabila svoje lanskoletne fotografije z vrta.
Zelo so mi všeč!
 
šipek vrtnice in ivje


cedra in prve snežinke

13 komentarjev:

  1. Zanimive voščilnice,predvsem pa so mi šeč tvoje fotografije. Krasne so!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si sestavila te čestitke. Fotografije so mi všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen vrt, lepe fotografije in huda ideja za čestitke. Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe voščilnice, dobre fotke in odlične snežinke.
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne fotografije si odlično združila s svojo papirno strastjo. Čudovite čestitke, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja in še bolj super izvedba. Res so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti si pa res vsestranska s super idejami... :). Fotografije čudovite, voščilnice pa posledično pravtako... :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako so lepe. Prav nekaj posebnega in tista fotografija je čudovita. LP

    OdgovoriIzbriši
  9. Te so pa res čisto tvoje; od fotografij do izdelave - bomba! Krasne so.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna ideja in zelo lepe voščilnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Saj so ti lahko všeč, ker prav žarijo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Anja, tole so pa prav super in voščilnice, z dodano še eno dimenzijo tebe (fotografijo). Krasno!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.