sobota, 24. november 2012

OSC Challenge # 206 - Vintage Christmas

Spet smo tukaj z novim izzivom pri OneStopCraftChallenge.
Tema tega tedna je "VINTAGE BOŽIČ".
Sponzor:  OneStopCardCraft
Takole sem si zamislila vintage božič; tokrat brez štampiljke. Uprabila sem dizajnerski papir TimHolz in ga malce postarala z DistressInki TeaDye in OldPaper. Tudi snežinke v ozadju sem odtisnila s temi blazinicami. Dodala sem izrezke snežink in rdečo zvezdo kot obesek.


Naj pokažem še novi kompletek božično-novoletnih voščilnic. Uporabila sem dizajnerski papir z zimskimi motivi in ga prilepila čez celotno osnovo voščilnice, brez robov. Dodala sem rdeč trak, izrezek bodike in Vladkin napis Zima, zima bela! Moram priznati, da so me njeni napisi res očarali. Vladka, hvala ker so :-))
Voščilnico z zimskimi radostmi, ki jih prinese prvi sneg prijavljam na izziv "prvi sneg" pri ChallengeUpYourLife.

 
Naredite vintage božično voščilnico in se nam pridružite na izzivu!

10 komentarjev:

  1. Fenomenalno, sploh tale serija, odlična!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vintage voščilnica je the best. Vse mi je všeč.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse so lepe, prva nakazuje čarobnost praznikov, vendar me bolj pritegnejo te druge, ki kažejo razposajenost zimskega časa. In napis je res mega!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito! Zgornja je itak zakon, spodnje s tem napisom pa so res prisrčne :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooooh kako so lepe. Tako vintage kot tele z napisom in ja tudi jaz sem čisto navdušena nad Vladkinimi napisi. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepe so - zadnje kar žarijo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh, prvo si naredila odlično, čudovita je. Tudi druge so lepe, ampak za prvo bi se pa kar grebla, če bi bilo treba.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo mi je všeč ideja, voščilnica brez štampiljke :) Nekaj novega in tebi je to super uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uauuuuu,naravnost fenomenalne voščilnice:))Človek ostane brez besed.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.