sobota, 17. november 2012

OSC Challenge # 205 - Monotone

Nova sobota, zato imamo nov izziv pri OneStopCraftChellenge.
Tema tega tedna je "MONOTONO".
Sponzor: WhiffOfJoy 
Uporabila sem eno izmed mojih najljubših štampiljk LOTV, deklico s torto. Motiv je pobarvan z akvarelnimi barvicami. Izbrala sem vijolične tone barv.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
PinkInkSketch - skica
LOTV - hrana
PapertakeWeekly - veliko rožic
Ustvarite monotono voščilnico in se nam pridružite!

15 komentarjev:

  1. Odlična je, všeč mi je, kako si lepo postavila številko...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi violični odtenki, lepa voščilnica za 40 let.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Še prejšnje objave nisem uspla pokomentirati in že je tu nova. ;)) Neverjetno delovna in ustvarjalna si in tako je tudi prav. Sem si ogledala tudi predhodni objavi in te vijole ti gredo dobro od rok.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res lepa voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super lepa je...ampak meni se ne zdi monotona. Mogoče nisem razumela kako mora izgledati monotona čestitka. ;P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da jo narediš v več tonih ene barave.
      Pokukaj na naš izziv; vsaka voščilnica je v izbrani barvi njenih tonov :-))

      Izbriši
  6. O vijola toni!Močna barva. Prav lepo si to naredila :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vedno občudujem voščilnice v samo eni barvi. Zelo lepo si uspela vijolične odtenke združiti v všečno celoto. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Gorgeous card :-) such a cute image and I love the purple shades, so pretty :-)

    thanks for joining us on the Lili's Little Fairies Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno si jo izdelala v tej barvi... Tokrat sem tudi sama izdelala voščilnico v viola barvah... :)).... in ker sovpada z vašim izzivom na OneStopCraftChallenge, sem se tokrat prič prijavila tudi na izziv... :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Tale motiv res vedno vžge. Zanimivo kako ti vedno uspe z vijolično barvo. Ko jo sama doma premetavam, ne vem kam bi z njo, tebi pa to prav super uspe.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hi Andreja,
    Recently I have grown into a big fan of purple and lilac shades, so this is right up my street! Lovely image and card. Thanks so much for playing with the Sketchy Girls!

    Hugz,
    Sandy

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.