nedelja, 4. november 2012

OSC Challenge # 203 - Colour Challenge

Kako hitro čas beži in zopet je bila sobota in nov izziv pri OneStopCraftChallenge.
Ta teden imamo barvni izziv na temo "OGNJEMET".
Sponzor: CrimsonCloud
Tokrat nisem uporabila nobene štampiljke, kajti takole sem dobila inspiracijo na besedo OGNJEMET. Zraven sem dodala napis "veselo praznovanje" in voščilnico lahko uporabimo za karkoli, saj imamo tudi ognjenete za vsa mogoča praznovanja. Uporabila sem šablono Marianne Design.

Pokukajte k nam in nam pokažite svojo eksplozijo barv :-))

17 komentarjev:

  1. Eksplozija cvetov, superca. Dobra ideja. Lepa!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si interpretirala sliko. Všeč so mi tvoji barvni cvetki. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav paše malo barvne svežine v teh sivih dnevih;)Super čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimiva upodobitev ognjemeta...mavrična... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična ideja in izvedba, sem v voščitki takoj videla ognjemet.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je res prava eksplozija barv. Krasno ti je uspela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimljivo rešenje si izabrala, cvetovi su jako lepi! Hvala ti na podršci za blog, dobrodošla si!:) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Pravi cvetni ognjemet, zelo lepo.

    Sem šele sedaj videla, da si v ustvarjalnem timu ... čestitam. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. waw, zelo "eksplozivna" voščilnica, polna barv, odlična!

    OdgovoriIzbriši
  10. A great card Andreja. I love the explosion of colour and the great sentiment too.

    Hugs SArahxx

    OdgovoriIzbriši
  11. O kakšna barvna eksplozija!!!
    Super si tole barvno pa tudi slikovno ujela!

    OdgovoriIzbriši
  12. Dobro si imitirala ognjemet barv, všeč mi je tvoja interpretacija inspiracije.

    OdgovoriIzbriši
  13. What a fantastic card and those bursts of colour wonderful x

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.