četrtek, 15. avgust 2013

Rojstni dan

Danes ima svoj 6. rojstni dan nečakinja Lara.
Praznovanje še sledi, saj se je danes vrnila iz morja.
Ko je njena mlajša sestrica dobila svojo "Strelo", si je ona zaželela princesko :-)) OOO kako sta si različni! In tako je nastala tale voščilnica. Ker nimam nobene štampiljke s princesko, sem si morala pomagati s stricem Googlom. Princesko sem sprintala in jo delno pobarvala z Distress Inki, njena obleka pa je izrezana iz dizajnerskega papirja 2x. Najmanj všeč mi je ravno barvanje z distressi, saj se mi je obraz malce spackal.

Zanjo pa je nastala še ena čestitka, katero bo dobila od babice in dedija. Izdelala sem čestitko svinčnik in sicer zato, ker gre punca 1.septembra v šolo. Vse je izrezano ročno. Na čestitko sem odtisnila štampiljko WhiffOfJoy, deklico, ki bere knjigo. Kot dodatek pa lažni šivi, pentlja z rožicami in gumbek 6-ka. 
Čestitko prijavljam na naslednje izzive:
Allsorts - stitching
WildOrchid - anything goes

17 komentarjev:

  1. Obe sta krasni, me je pa zapeljal tvoj svinčnik, dobra ideja
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav mojstrsko si skrojila Pepelkino obleko. Krasna je. Pa tudi svinčnik je super "zašit". :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi obe, svinčnik še posebej, papir, mašna, in šivi kot ta pravi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Looks great and thanks for joining my stitching challenge at Allsorts this week
    x catherine

    OdgovoriIzbriši
  5. Spet tako tvoji in čudoviti. Tole s svinčnikom je krasna ideja. Sigurno uporabim. Pa vsenajboljše slavljenki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne su. Ali olovka je nekako posebna.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni je tale svinčnik padel v oči, pa seveda princeska tudi. Obe sta lepi.

    OdgovoriIzbriši
  8. A lovely fairytale card and tag Andreja.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe voščilnici sta krasni! Svinčnik je še posebej dobra ideja za bodočo prvošolko. Tudi mi imamo letos prvošolčka... :). Bo tudi treba nekaj pripravit... :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  10. O,kako lepo! Princeska za princesko, vse najboljše želim Lari!

    OdgovoriIzbriši
  11. Luštkani čestitki in vse lepo mali princeski Lari :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudoviti čestitki za princesko. Super barve in dodatki. Vse najboljše Lari!!!
    Lp,Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  13. Obe voščilnici sta čudoviti. Mali dami pa vse najboljše.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  14. Princesko si zelo lepo oblekla. Voščilnica je čudovita. Zelo mi je všeč tudi svinčnik. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Princeskasta za malo princesko. Svinčnik pa me je navdušil.

    OdgovoriIzbriši
  16. Lepo si ji tole pripravila v obeh čestitkah.

    OdgovoriIzbriši
  17. Thanks for joining us at WOC with your lovely card!

    Regards Malin ♥

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.