torek, 13. avgust 2013

NAKITkanje

Trenutno tudi NAKITkam, ker se pripravljam na sejem ARTmarket v Logatcu, kjer bodo umetnostne tržnice konec meseca. Danes vam sicer pokažem kompleta, ki nista za prodajo.
 
Zeleni "vintage" je bil narejen ZAME :-))

Tale živahno pisan pa za sestro :-))

Ni slabo, kajne :-))

21 komentarjev:

  1. Čudovit nakit. Všeč mi je okus raznolikosti; vintage- pisano. Jaz bi se odločila za prvi komplet. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Slabo? Noro lep nakit je in zelo "uporaben".Paše povsod :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo Andreja, si zaplavala še malce v druge vode... :). PREKRASNO!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi mene veseli, da si zaplavala še malo v druge vode. Tudi nakitkanje je lahko krasna stvar. Se vidi po izdelku. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  5. These are all beautiful Andreja.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit nakit ti je uspel! lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna sta oba kompleta. Zelo lepo si ju naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Niti slučajno ni slabo!!! Zelo zelo lepo!
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Vrlo lijep nakit.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  10. O, pridna si. Ti torej prideš....jaz sem se odločila, da ne grem...mogoče pa pridem kaj okol...upam. Boš vse 4 dni tam?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Biljana, vse 4 dni bom tam!
      Pridi na okoli :-))

      Izbriši
  11. Lepo, ponedeljed pa torek ne bo šlo,..se bom potrudila, da bom v sredo prišla mal pokukat;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Andreja čudovit je! Tudi sama ustvarjam zelo podobnega :) Bi te pa vprašala, če bi seveda delila z nami, kje si naročila/kupila tole verižico z bunkicami? Zelo bi bila vesela odgovora, ker mi je res všeč in bi tudi sama želela imeti tako. Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lani sem bila na sejmu v Bergamu in nekaj primerkov sem kupila tam, tudi tega :-))

      Izbriši
    2. O škoda. Hvala za odgovor :)

      Izbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.