sreda, 21. avgust 2013

CRAFT-alnica # 89 - Nov začetek

Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv.
Tokratno temo "NOV ZAČETEK" je izbrala Simona,
ki poklanja lepo nagrado zmagovalki.
Nov začetek: novo življenje, nova življenjska pot, novo stanovanje,
novo šolsko leto ... Jaz sem za nov začetek izbrala
Sveti Krst, začetek krščanskega življenja.
Za izdelavo voščilnic za deklico in dečka sem uporabila štampiljko LOTV, dizajnerski papir UHKgallery in šablono Spellbinders. Motiv je pobarvan z akvarelnimi barvicami; kot dodatek pa trak in bela rožica.

 Voščilnici sta bili delani po dani skici Sketch Saturday.

Pokukajte k ostalim članicam; k Simoni, Lili in Janji
in se nam pridružite s svojo voščilnico!

17 komentarjev:

  1. Kako drugačni voščilnici za krst. Čudoviti sta, mi je pa zelena še bolj padla v oči.

    OdgovoriIzbriši
  2. Both of your cards are gorgeous. I love how you use the sketch for your card. That long baptismal dress coming down past the circle is lovely. Thanks for playing with us at Sketch Saturday this week! Hope to see you again.
    Cathy xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni se zdi, da pride zelena bolj do izraza, drugače sta fuuul lepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale motivček mi je zelo všeč in vedno pride prav. Zelo lepi voščilnici sta nastali.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je končno prišla v roke tale LOTV štampiljka, ki sem si jo želela od kar sem jo prvič videla uporabljeno na voščilnicah... :). Čudovito!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  6. Both are absolutely adorable and gorgeous too.
    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, to je vsekakor eden izmed pomembnih zacetkov. Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Obe sta zanimivi in lepo narejeni.
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse so mi všeč! Predvsem zato, ker so malo drugačne od običajnih voščilnic za krst.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lep motiv! Čudoviti sta v obeh barvah.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako su lijepe. Nekako posebne, njezne. Jako mi se svidjaju.
    LP, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepi voščilnici sta nastali...

    OdgovoriIzbriši
  13. Two beautiful cards. Lovely soft colours and colourwork and I especially like your ribbon, bow and flower treatment. Thank you for playing along with us at Sketch Saturday! Hugs, Lesley

    OdgovoriIzbriši
  14. Ha, tudi jaz sem imela eno tako krstno na zalogi, še dobro, da sva se tokrat ujeli :).
    Krasen in zelo uporaben je motiv dojenčka, veliko jih nastane tudi v moji kuhinji.
    Cmok Lili

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.