torek, 6. avgust 2013

Bearly Mine Challenge # 98 - Tic Tac Toe

Prišel je čas za novi izziv pri Bearly Mine Design.
Tema ta teden je "TIC TAC TOE".
Na voščilnici moramo uporabiti 3 stvari iz seznama,
vodoravno, navpično ali poševno.
Sponzorji:
in

Jaz sem za izdelavo voščilnic uporabila nov dizajerski papir  Bearly Mine Design - Steampunk Fantasy in naredila preproste voščilnice, saj je že sam papir zelo lep in bogat.
Kot "Tic Tac Toe" sem uporabila: trak, krog in izrezek. "Vse najboljše za tvoj rojstni dan" je sprintan, vejice pa so izrezki iz šablone Marinne Design.


 
Pridružite se nam na izzivu :-))

14 komentarjev:

  1. Waw zelo zelo lep papir in na splošno krasna postavitev. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna čestitka in papir. Ko tiskaš papir, uporabljaš navadni papir ali kakšni trši papir?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, uporabljam npr. malo boljši šeleshamer. Trenutro pa imam snežno bel in zelo svetleč šeleshamer, kot nek slab foto papir in je zelo super; super lesk da papirju. Dobila sem ga od prijateljice, tako da ti žal ne morem reči kje se ga nabavi (nekaj let se ji je valjal doma :-))

      Izbriši
  3. Zelo lep dizajnerski papir, ki res ne rabi veliko dodatkov. Super postavitev :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo sta lepi. Všeč mi je kako si večplastno uporabila vejice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne. Črna pentlja, ki se je sama skoraj ne bi upala uporabiti, da tvojim voščilnicam pravo piko na i. Super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz se črne izogibam in ker nisem imela temno rjave, je nastalo tule :-))

      Izbriši
  6. Predivne čestitke, ko i uvijek. Kombinacije boja su mi fenomenalne.
    Lp,Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Papir res ne zahteva veliko dodatkov in zato mi je vsec, da si pustila da spregovori sam na sebi. Napis in majhen dodatek sta povsem dovolj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful card Andreja. I love the colour and die cuts.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lep digi papir si uporabila. Voščilnici sta zelo lepi!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudoviti sta, papir je res božanski.

    lp,K

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.