torek, 20. avgust 2013

Bearly Mine Challenge # 100 - Monthly Sketch

Prišel je čas za novi izziv pri BearlyMineChallenge.
Ta teden morate za izdelavo voščilnice uporabiti dano SKICO.
Sponzor:
and
 
 
 
Za izdelavo voščilnice sem uporabila digi papir Bearly Mine Design - Steampunk Fantasy2 in majhno štampiljko torte. Torto sem na rahlo pobarvala z Distress Inki, okvir torte pa je narejen s pomočjo šablone. Kot dodatek pa sprintan napis "Vse najboljše", listi iz filca in čisto prava zakrnela želoda.

 
Pridružite se nam na izzivu in naredite voščilnico po dani skici :-))
 
 
Pa še nekaj,
Donna je pripravila POPUST na vse digi sete! 
Pokukajte k njej, sigurno se bo našel set, ki vam bo všeč :-)) 

15 komentarjev:

  1. Gorgeous card and loving the papers..Hugs Lozzy xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je!
    Še posebno sta mi všeč želoda, ki se prav lepo ujemata na čestitki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa postavitev in dopade se mi tvoja, malce jesensko obarvana cestitka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Such lovely muted colours Andreja.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je skica po kateri si naredila tole voščilnico v prekrasnih barvah!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  6. Čisto jesensko si jo že obarvala, lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrlo lijepa, i svidjaju mi se papiri koje si uopotrijebila.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako super ideja tole z želodki, prav lepo dopolni ostale jesenske barve na voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Všeč mi je tvoja jesenska dekoracija. Dobra postavitev.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  10. Iiii kako so mi všeč dodatki na njej. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa,še posebej pa dodatki.
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito, predvsem ta s tortico.

    OdgovoriIzbriši
  13. waw, kakšen papir,...odlična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hudo, tale ideja z želodkoma je pa fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  15. Your card is beautiful, Andreja. I love the colour and frame die.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.